ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 1 из 3 [ Сообщений: 35 ]
На страницу 1, 2, 3, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Вибір б/в. Легальність походження.

Вибір б/в. Легальність походження.

- Ермак
Профиль 
19.05.2022 16:31 Сообщение
Вітаю всіх!
Так як живу в примісті Києва, на роботу їздив або чоториколісною дуповозкою (25 км, з яких 20 км рівна дорога, 5 км - доволі горбиста місцевість з вкраплянням булижного покриття), або громадським транспортом. Зараз в думках купити вживаний вел, додати до нього переднє мотор-колесо і по більш-менш нормальній погоді використовувати його для поїздок на роботу. Так, змінюю світогляд і хочу внести особистий вклад в ембарго на енергоносії.
Коли почав занурюватися в вибір, зрозумів, що все погано. Купа параметрів, незрозумілих фіч і таке інше. В дитинстві був один "Салют", на який чекав кілька років і був щасливою людиною.
Але з параметрами для себе більш-менш розібрався (хочу звичайний (міський/дорожній/гібрід, як їх тільки не називають) велосіпед, з планетаркою, "вібрейками", крилами, багажніком, пофіг якою вилкою (але краще з повітряним амортизатором з блоком, ага :D )), а ось з дуже важливим для мене питанням легальності походження - ніяк. Чомусь наш первинний ринок завалений весь гірськими велосіпедами. Звичайні міськи, на яких можна в легкий дощ їздити, і по мокрій дорозі, і щоб багажник, і руль регулювати - зась. Але є купа відповідних вєлов по більш-менш нормальним цінам у різноманітних перекупів, ганяющих з Європи. Обзвонив кількох, ніяких документів, де они взяли ці велосіпеди, звичайно немає. Є якісь поради, чи там маніфест покупця, який принципово не може купити товару, якщо є підозра, що його вкрадено? Може база даних крадених рам є і можно хоч якось перед покупкою в гуглі пробити, щоб совість свою заспокоїти?

Обираю щось на кшталт такого (пофіг, що дамський):
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/cube-zh ... 5273346c0c
або
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/vello-d ... 5273346c0c

Буду вдячний за поради!
Последнее сообщение


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Николай Пржевальский
Профиль 
19.05.2022 17:30 Сообщение
Слегка обломаю веру в добро :) Легальным может быть, условно, новый вел, купленный лично. В редком случае- продавец б/у вела бережно хранил 1-2-5-10... лет доки на купленную когда-то прелесссть, и торжественно вручает их при продаже новому счастливому владельцу. При объёмах завозимого и продаваемого в Украине металлолома, простите, "фирменных велосипедов из Европы", никто даже задумываться о каких-либо доках не станет независимо от уровня цен.Для самоуспокоения перед покупкой можно прошерстить десяток ссылок по запросу "stolen bike database", но это совсем не панацея


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Ермак
Профиль 
19.05.2022 23:41 Сообщение
Дякую! Віра в добро і так зникає з кожним прожитим днем.
Велосіпеди повинні стати стратегічним продуктом, крадіжка якого дорівнюється до мародерства. Такий зручний засіб пересування, а чорта лисого по справах куди можна поїхати, бо якщо залишити без нагляду, буде втрата з ймовірністю, близькою до одиниці. У мене майже немає знайомих, у яких не крали велосіпеди. Та і у мене дитяча травма з цього приводу. Тому гоняю на веліку тільки якщо під час поїздки він буде завжди під наглядом, а так би було зручно їздити по крамницях, ринках, до друзів etc. Сумно.


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Дежурный по лагерю
Профиль  WWW  ICQ 
20.05.2022 11:11 Сообщение
volodymyr.protsenkov писал(а)
Дякую! Віра в добро і так зникає з кожним прожитим днем.
Велосіпеди повинні стати стратегічним продуктом, крадіжка якого дорівнюється до мародерства. Такий зручний засіб пересування, а чорта лисого по справах куди можна поїхати, бо якщо залишити без нагляду, буде втрата з ймовірністю, близькою до одиниці. У мене майже немає знайомих, у яких не крали велосіпеди. Та і у мене дитяча травма з цього приводу. Тому гоняю на веліку тільки якщо під час поїздки він буде завжди під наглядом, а так би було зручно їздити по крамницях, ринках, до друзів etc. Сумно.


Валозамок типу U-Lock вирішує.
А вибір тим не менше великий навіть зараз нових міських та гібридів на планетарці https://veliki.com.ua/ua/bikes/filter=v ... ja_vtulka/


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Ермак
Профиль 
20.05.2022 13:46 Сообщение
Миша писал(а)
...
А вибір тим не менше великий навіть зараз нових міських та гібридів на планетарці https://veliki.com.ua/ua/bikes/filter=v ... ja_vtulka/

Дякую. Ознайовився. При всьому "багатстві" вибору, знайшов тількі один вел, який би купив відразу:
https://veliki.com.ua/ua/goods_Winora_Aruba.htm#grey
Але ж це грабіж((


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Дежурный по лагерю
Профиль  WWW  ICQ 
20.05.2022 15:11 Сообщение
volodymyr.protsenkov писал(а)
Миша писал(а)
...
А вибір тим не менше великий навіть зараз нових міських та гібридів на планетарці https://veliki.com.ua/ua/bikes/filter=v ... ja_vtulka/

Дякую. Ознайовився. При всьому "багатстві" вибору, знайшов тількі один вел, який би купив відразу:
https://veliki.com.ua/ua/goods_Winora_Aruba.htm#grey
Але ж це грабіж((

така ціна. Нормальна, так і у Європі коштує. А потім грабіж та у нас оно по 8 коштує на ОЛХ :)


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Тур Хейердал
Профиль 
20.05.2022 15:24 Сообщение
А на Velomoda.com.ua дивилися?Там у них зазвичай є з чого вибрати.


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Америго Веспуччи
Профиль 
20.05.2022 15:56 Сообщение
volodymyr.protsenkov писал(а)
знайшов тількі один вел, який би купив відразу:

volodymyr.protsenkov писал(а)
Але ж це грабіж((

Если нужно ездить, а не понтоваться(никого не хочу обидеть), то 30-тилетний(условно) городской вел на планетарке вам в помощь. Ничего конструктивно в велосипеде не изменилось. Только удобства стало меньше. К райзеру, барану - нужно тянуться. -20% комфорта. Старые рули тянутся к вам, а не вы к ним. Посмотрите любой европейский(американский) фильм. Везде в кадре велосипеды. Присмотритесь к ним. Или Птушкина-блогера какого посмотрите, который блоги по европейским городам снимает. Посмотрите, на чем основная масса народа катает. Мало кто заморачивается размером рамы, цветом грипс и наличием аэроподседела.


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Ливингстон
Профиль 
20.05.2022 21:08 Сообщение
volodymyr.protsenkov писал(а)
Миша писал(а)
...
А вибір тим не менше великий навіть зараз нових міських та гібридів на планетарці https://veliki.com.ua/ua/bikes/filter=v ... ja_vtulka/

Дякую. Ознайовився. При всьому "багатстві" вибору, знайшов тількі один вел, який би купив відразу:
https://veliki.com.ua/ua/goods_Winora_Aruba.htm#grey
Але ж це грабіж((

та це грабіж, це пиздець на дешманской 8ке :shock: за такі кошти можна купити Куба з електродвигуном у педалях. накшталт цього

Вложения

Кубік гібрід.jpg
Кубік гібрід.jpg
[ 307.45 КБ | Просмотров: 4228 ]




Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Ливингстон
Профиль 
20.05.2022 21:14 Сообщение
volodymyr.protsenkov писал(а)
Вітаю всіх!
Так як живу в примісті Києва, на роботу їздив або чоториколісною дуповозкою (25 км, з яких 20 км рівна дорога, 5 км - доволі горбиста місцевість з вкраплянням булижного покриття), або громадським транспортом. Зараз в думках купити вживаний вел, додати до нього переднє мотор-колесо і по більш-менш нормальній погоді використовувати його для поїздок на роботу. Так, змінюю світогляд і хочу внести особистий вклад в ембарго на енергоносії.
Коли почав занурюватися в вибір, зрозумів, що все погано. Купа параметрів, незрозумілих фіч і таке інше. В дитинстві був один "Салют", на який чекав кілька років і був щасливою людиною.
Але з параметрами для себе більш-менш розібрався (хочу звичайний (міський/дорожній/гібрід, як їх тільки не називають) велосіпед, з планетаркою, "вібрейками", крилами, багажніком, пофіг якою вилкою (але краще з повітряним амортизатором з блоком, ага :D )), а ось з дуже важливим для мене питанням легальності походження - ніяк. Чомусь наш первинний ринок завалений весь гірськими велосіпедами. Звичайні міськи, на яких можна в легкий дощ їздити, і по мокрій дорозі, і щоб багажник, і руль регулювати - зась. Але є купа відповідних вєлов по більш-менш нормальним цінам у різноманітних перекупів, ганяющих з Європи. Обзвонив кількох, ніяких документів, де они взяли ці велосіпеди, звичайно немає. Є якісь поради, чи там маніфест покупця, який принципово не може купити товару, якщо є підозра, що його вкрадено? Може база даних крадених рам є і можно хоч якось перед покупкою в гуглі пробити, щоб совість свою заспокоїти?

Обираю щось на кшталт такого (пофіг, що дамський):
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/cube-zh ... 5273346c0c
або
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/vello-d ... 5273346c0c

Буду вдячний за поради!


про легальність то забудьте. немае її в нас. тай в Европі не кожен вел легальний. Розповідати про суданців біля Єйфелевої вежі не буду, котрі тобі будь який вел стирять під замовлення. навіть колір врахують :D . тому не переймайтеся на цьому. по єлекриці якщо маете кошти краще взяти готовіий гибрид з европи. збирати корча та ще й за 20-25 тис єкономічно недоцільно!! навіщо рахітний ашан с ще більш рахітним мотором, та мотлохом під рамою, якщо заводский байк коштуе на 5 тис дорожче. Навіть за 18 тис можна взяти готовий евровел не елекриці. така моя думка як механіка з досвідом.


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Марко Поло
Профиль 
22.05.2022 23:24 Сообщение
volodymyr.protsenkov писал(а)
Вітаю всіх!
Буду вдячний за поради!

купите б/у велик, так называемый горный, тоесть мтб на 26 колесах, у хазяина который купил этот велик новым в магазине, тоесть оф.велик с документами и чеком (всякие кейлисы и тому подобные на деоре/аливио и 9-тириковой трансмиссии), ставте багажник, щитки, цепляйте трос, такие велики особо никого не интересуют.

таких мтб хардтейлов продается полно, 26 колеса стали не популярны, но они под ваши потребности подходят на все 100%, стоят копейки.

ваш маршрут: лесом до троещенской тец, потом велодорожками по троещене и дальше велодорожки или к петровке, или через труханов и пешеходный мост.
Езда по асфальту, по киеву, на таких великах, что вы выбрали, это мазохизм в чистом виде.
Учитывая последние события, маршрут возможно нужно подкоректировать (где то будут блок посты/знаки мины/нет проезда/завалы деревьев), но там вариантов не пересекаться с авто довольно много. Даже если лес/часный сектор/пром.зоны сейчас закрыты, это временная ситуация, последнюю неделю-две, все меньше становится закрытых територий вокруг киева.

но если там, все наглухо закрыто, 25 км езды по асфальту на мтб хардтейле на 26 колесах на резине шириной 2.0-2.2 это детский сад, тоесть ничего сложного.


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Христофор Колумб
Профиль 
23.05.2022 10:33 Сообщение
Цитата
Зараз в думках купити вживаний вел, додати до нього переднє мотор-колесо і по більш-менш нормальній погоді використовувати його для поїздок на роботу.

Коли почав занурюватися в вибір, зрозумів, що все погано. Купа параметрів, незрозумілих фіч і таке інше.

Куча параметров велосипеда имеет значение, когда крутишь педали своими лапками и хочешь, чтобы каждый ватт мощности, ньютон силы и калорий сожранного борща с минимальными потерями превращался в километр пройденного пути. А мотор-колесу вообще пофиг, что тащить, лишь бы не развалилось. Купить любой не проржавевший насквозь корч и не париться.

У электрики куча своих параметров и фич - в эту сторону стоит копать.
Цитата
Чомусь наш первинний ринок завалений весь гірськими велосіпедами. Звичайні міськи, на яких можна в легкий дощ їздити, і по мокрій дорозі, і щоб багажник, і руль регулювати - зась.

...пишут нам из 2015 года... а, нет, пост свежий. Окей гугл городской велосипед купить - завались вариантов. Что я делаю не так?


Цитата
якщо залишити без нагляду, буде втрата з ймовірністю, близькою до одиниці.

Бред собачий. Говорю как человек, оставляющий велик без присмотра до 10 раз в день.

Цитата
так би було зручно їздити по крамницях, ринках, до друзів etc.

Именно это и делаю.


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Ермак
Профиль 
26.05.2022 15:32 Сообщение
Дякую всім за поради!
Запарився планетарку шукати, пару продавців з олх злилися, як тільки номер рами попросив сфоткати.
Наразі дивлюсь два варіанти у одного продавця. Що для мене гарно, він з Києва, можна помацати товар.
Може кто знає про нього?
Bergamont vs Якийсь Unibike
У Bergamont засмучують гідравлічні тормоза. Їх можна буде замінити на механічні у разі виходу з ладу? Чи взагалі не паритися цим питанням і брати, що є?


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Америго Веспуччи
Профиль 
26.05.2022 16:28 Сообщение
volodymyr.protsenkov писал(а)
Може кто знає про нього?

Схема вроде бы одна. Едет бус за кордон, набирает оптом великов, подшаманивает до ездибильного состояния и продает.
Чем вас именно эти два вела "зацепили"?
12 штук за ободную гидравлику?
Не реклама. Недалеко от Черниговской есть магаз б/у велосипедов. Под тыщу штук раньше было на любой вкус и кошелек.
на планетарке....
https://facebike.com.ua/velosipedy/goro ... 06442.html
https://facebike.com.ua/velosipedy/goro ... -l600.html


Re: Вибір б/в. Легальність походження.

- Семен Дежнев
Профиль 
27.05.2022 00:00 Сообщение
Аякс
ты не знаешь, почему все так на 28" ведутся?
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу 1, 2, 3, Bce  След.
Страница 1 из 3 [ Сообщений: 35 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия