ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова
http://xt.ht/phpbb/

"MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)
http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=166215
Страница 52 из 52

Автор:  Евгений76 [ 20.06.2016 19:31 ]
Заголовок сообщения:  Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

Серьога, по фото буде не особливо помітно.
Перші цировкі тут на форумі ( Фенікс) робидися аерографом. Але фотоапарат не передає таку товщину.

Автор:  toni73 [ 21.06.2016 18:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

Евгений76 писал(а):
Серьога, по фото буде не особливо помітно.
Перші цировкі тут на форумі ( Фенікс) робидися аерографом. Але фотоапарат не передає таку товщину.

А якщо провести по них рукою,відчувається товщина?
Я так розумію,якщо фотоапарат не передає таку товщину,то її просто немає.

Автор:  HENK75 [ 22.06.2016 00:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

Высота цировок явно должна быть меньше чем при нанесении кисточкой.

Автор:  Бегущая Черепаха [ 22.06.2016 00:52 ]
Заголовок сообщения:  Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

О, тут цировками міряються :D
Ну я думаю товщина цировки повинна +/- відповідати товщині трафарету, а це якщо Оракал то 110-150 мкр. Особисто я по ВСІХ своїх цировках, вже після зняття трафарету(маски) перед лакуванням, ще прохожусь шліфпапером 2000-2500.
Тобто під руками відчувається не стільки зайвий шар фарби, скільки відмінна структура від порошкової основи.

Автор:  Евгений76 [ 22.06.2016 09:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

З аерограніж товщифом товщина значно менше ніж товщина трафарету.
Єдине але, край перехід получається як ввігнута лінза, тому бажано всерівно края 1000 і віще наждачкою проходити.
Я під пальцями всі шорохуватості розрізняю, навіть яких не видно - пофесійне, тому об"єктивно сказати не можу :D

Автор:  toni73 [ 29.09.2016 20:31 ]
Заголовок сообщения:  Re:

HENK75 писал(а):
Высота цировок явно должна быть меньше чем при нанесении кисточкой.


Сколько времени уже прошло а я еще не испробовал аэрограф(.Ну да ничего,как подходящий проект будет,обязательно воспользуюсь,вот там то все и опишу.)

Бегущая Черепаха писал(а):
О, тут цировками міряються :D
Ну я думаю товщина цировки повинна +/- відповідати товщині трафарету, а це якщо Оракал то 110-150 мкр. Особисто я по ВСІХ своїх цировках, вже після зняття трафарету(маски) перед лакуванням, ще прохожусь шліфпапером 2000-2500.
Тобто під руками відчувається не стільки зайвий шар фарби, скільки відмінна структура від порошкової основи.


У мене все простіше,використовую малярний скотч.Оракал то звісно класно,але його ще знайти надо,а тут все під рукою.Пішов та купив,єдине що помітив,не кожен підходить.Повинен добре прилипати до поверхні,інакше фарба буде затікати під нього.Так,після нанесення цировок зачищав шліфпапером.

Евгений76 писал(а):
З аерограніж товщифом товщина значно менше ніж товщина трафарету.
Єдине але, край перехід получається як ввігнута лінза, тому бажано всерівно края 1000 і віще наждачкою проходити.
Я під пальцями всі шорохуватості розрізняю, навіть яких не видно - пофесійне, тому об"єктивно сказати не можу :D


Ну я 1000 використовував,то достатньо.
Також на дотик розрізняю шорохуватість :yes:
Трошки з запізненням відписав :D

Автор:  Buyaga Dodzyo [ 15.03.2023 22:50 ]
Заголовок сообщения:  Re: "MAUS" ременная передача 5-ка (СШ-79)

Наївно зареєструвався в надії побачити яким чином натяг ременю зробили. Передивився весь тред - десь щось видно, але не так точно як хотілося б. Сподіваюся всі живі та цілі... І все таки сподіваюся за можливості побачити яким чином було зроблено натяг ременю. На останніх фото щось цікаве и виглядає відносно простим, але не розгледіти настільки детально як хотілося б.
Думаю схожу переробку зробити, тільки трішки простішу. Дуже сильно туплю як цей самий ролик натягу ременя зробити.
Мирного неба всім!

Страница 52 из 52 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/