ХТ -туристичний форум України и велофорум Харкова

Полная версия ВходРегистрация

FAQПоиск


Пред. тема | След. тема
Страница 6 из 7 [ Сообщений: 91 ]
На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Начать новую тему Ответить
Версия для печати

Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Врангель
Профиль 
01.07.2019 21:15 Сообщение
naturall писал(а)
здесь же было фото руля!?

Тссс... :wink:

пс. раптом комусь буде цікаво, вага голого каліпера BR-MT420: 120г.
Последнее сообщение


Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Врангель
Профиль 
06.07.2019 16:12 Сообщение
Хммм. Вага 2-поршневого каліпера M595 ідентична вазі 4-поршневого MT420 - 120г.
420-й молодший за серією, але значно новіший.
Обкатаю його спереду і, якщо сподобається, може замовлю ще один назад. Але якщо 4 поршні спереду урівноважать гальмівні зусилля ну ручках, то ні :)
Днями також купив Шиманівську воронку - зручна штука ціною аж 110грн по місцю. З Алішки навіть дорожче виходило.

Що мені дуже подобається в сучасних шиманівських каліперах лінійок молодшого-середнього рівня - це технічна та естетична реалізація штуцера прокачки: сам штуцер захований в корпусі каліпера і щільно закритий гумовою заглушкою, блокуючий гвинт при цьому винесений окремо і утоплений в корпус каліпера.
Візуально каліпер виглядає "чистішим" ("sleeker"). Технічно - менше бруду потрапляє на сам штуцер, а при прокачці при відкриванні/ закриванні штуцера, шланг від нього лишається нерухомим.
Чомусь таке рішення абсолютно відсутнє на дорожніх каліперах (хоча там питання естетики актуальніше за гірську лінійку), а в гірській присутнє лише до рівня Deore M6000 включно.

Вложение
br-mt420 07.jpg
br-mt420 07.jpg
[ 127.15 КБ | Просмотров: 4161 ]



Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Врангель
Профиль 
24.07.2019 20:35 Сообщение
Треба ж було хоч щось написати: мені приїхали пластикові болтики М5.
Замовляв аби закрити невикористовувані бонки кріплення другого піфляжника, багажника (в верхній частині верхніх пір'їв) та заднього крила (у нижній перемичці).
Виглядають якісними, не злизуються від першого ж необережного руху викруткою і важать 0.32г штучка.

Вложение
plastic bolts.jpg
plastic bolts.jpg
[ 131.25 КБ | Просмотров: 4108 ]



Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Георгий Седов
Профиль 
24.07.2019 20:47 Сообщение
Это.. как его.. Изысканно! :D


Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Перси Фоссет
Профиль 
26.07.2019 16:01 Сообщение
У меня от фото почему-то сразу ассоциация с моментом "Люк, я твой отец!".

Не знаю, почему.


Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Перси Фоссет
Профиль 
26.07.2019 16:41 Сообщение
пластмассовый мир победил
даже болт теперь кладут ненастоящий))


Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Врангель
Профиль 
27.07.2019 12:33 Сообщение
vmail писал(а)
У меня от фото почему-то сразу ассоциация с моментом "Люк, я твой отец!".

:lol: :lol:

Aleksei Dmytren писал(а)
даже болт теперь кладут ненастоящий))

:shock:

Якось отак
Вложение
plastic bolts 2.jpg
plastic bolts 2.jpg
[ 158.01 КБ | Просмотров: 4063 ]


Вложение
plastic bolts 3.jpg
plastic bolts 3.jpg
[ 130.18 КБ | Просмотров: 4063 ]



Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Врангель
Профиль 
22.02.2020 20:02 Сообщение
Ще взимку таки знайшов флет, що за довжиною товстої частини дозволяв максимально його укоротити.
Ним виявився новий Procraft тут на барахолці. В хід одразу пішов дремель і загальна довжина в результаті склала 550мм.
Сьогодні - перший виїзд. Так це ж зовсім інша справа! В ідеалі було б ще трохи вужче, але це вже важко реалізувати з флетом, на якому і гальма, і манетка. Власне, саме манетка не дає зробити ще вужче, а колхозити з її хомутом бажання не маю.
Результатом я задоволений.

Вложение
IMG_20200222_165820.jpg
IMG_20200222_165820.jpg
[ 249.09 КБ | Просмотров: 3839 ]



Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Юрий Сенкевич
Профиль 
22.02.2020 21:06 Сообщение
В мене якось вмістилися роги, два срамівських гріпшифти на 480 мм плоскому кермі.


Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Николай Пржевальский
Профиль 
22.02.2020 23:02 Сообщение
d.lus писал(а)
В ідеалі було б ще трохи вужче
:shock:
Прастите, нисдиржался :D
phpBB [video]


Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Георгий Седов
Профиль 
23.02.2020 17:54 Сообщение
Та там ещё лежак, два фонарика и
спидометр :)

поместятся :D


Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Врангель
Профиль 
25.02.2020 10:56 Сообщение
Elk 2 писал(а)
В мене якось вмістилися роги, два срамівських гріпшифти на 480 мм плоскому кермі.

Якщо я притулю гріпси впритул до гальмівних ручок, а ручки впритул до манетки, то теж купа місця лишиться.
Але я ними користуватись тоді нормально не зможу :)

Шайтаныч писал(а)
Прастите, нисдиржался :D

Та я ото думаю може взагалі просто винос лишити :yes:

godspeed писал(а)
Та там ещё лежак, два фонарика и спидометр поместятся :D

Мені одного ліхтарика достатньо :)


Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Юрий Сенкевич
Профиль 
25.02.2020 10:59 Сообщение
d.lus писал(а)
Elk 2 писал(а)
В мене якось вмістилися роги, два срамівських гріпшифти на 480 мм плоскому кермі.

Цитата
Якщо я притулю гріпси впритул до гальмівних ручок, а ручки впритул до манетки, то теж купа місця лишиться.
Але я ними користуватись тоді нормально не зможу :)


))Я про те, що дивом колись притулив, вам не раджу) та і руль був дюйм, ще й з дзвіночком) грипшифти дають можливість добре зекономити на довжині грипсів)
До речі, користуватися було "нормально"... в режимі місто...


Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Врангель
Профиль 
10.06.2022 18:56 Сообщение
Slam that stem.
На диво, так навіть зручніше.
Вложение
slamstem_01.jpg
slamstem_01.jpg
[ 217.89 КБ | Просмотров: 2901 ]


Вложение
slamstem_02.jpg
slamstem_02.jpg
[ 247.17 КБ | Просмотров: 2901 ]



Re: Urban ХтоЗнаШо на рамі Apollo Trace

- Николай Пржевальский
Профиль 
12.06.2022 13:22 Сообщение
Мб, организм прикатался, посадка из расслабленой морфировала в более перфомансную?
Вернуться к началу

Начать новую тему  Ответить
На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Страница 6 из 7 [ Сообщений: 91 ]
Пред. тема | След. тема


Найти
Перейти
 
Полная версия