| покришки на велосипед |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 00:05 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Alonso Forgotten писал(а):
Цитата:
Сомневаюсь что кассета 9-50 мне такое простит ).

+++. Люят на осі переклюка або люфт барабана - або мінімальні на обох разом при 1х дає глюки.

Цитата:
тому шо...........................не їде воно.


амінь.

у мене на кур"єрському вєлі 700х35 з базою 107 сінглфронту 40*11-34. вистачає за очі навіть з 10 кіло за плечима, мене 65 кг, основні передачі це 21-18-15. Всі інші використовуються або надто мало часу, або надто мало сил в них вкладається.

на мтб 26" зараз 36*11-32, в контактах вистачає перти торчки так шо переднє колесо підриваю, я не розумію нашо там 50 т навіть у лісових умовах.

при цьому на 11-13т на обох вєлах цеп кряхтить через то шо чейнлайн же, і його неприємно педалювати, складно уявити шо буде при 9т. і ще складніше зрозуміти, нашо на мтб з 26 колесами передаточне 4.0 якшо я на шосері 10.5 кіло не завжди можу розкрутитити ті ж 52\13 без вітру в спину до 90-100-110 обертів каденсу, і це зазвичай дає швидкість 50-60 км\год. На який пінт то на мтб я НЕ-ЗНА-Ю

9т зазвичай видно в бмх-ерів, але там передня 24-28 і використання тої передачі геть інакше.


Цікава інформація. Я 11 зірку не відчуваю в передачах ні на своїй трансмісії 27, ні у дружини на транмісії 10. Прокатаю спецом, щоб "вслухатися". А що "9", якщо чейнлайн практично такий самий? Чи там її критично малий діаметр впливає?

"на мтб 26" зараз 36*11-32, в контактах вистачає перти торчки так шо переднє колесо підриваю," - було б цікаво це прокатати паралельно, бо самі розумієте, МТБ - не розмовний спорт. Мені в контактах 22*32 використовується достатньо часто в апхілах, свій фіз.рівень я б охарактеризував як вище середнього, частіше не вистачає техніки проходження складних ділянок.

Дякую, прийму до уваги Вашу думку.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 00:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 447
Город: Кропивницький
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:12.10.2015
так, малий діаметр зірки серйозно впливає на кпд. тому сінглспідери і фіксери катають на співвідшошенні тому самому, але вибирають 52\18 замість 32\11.

_________________
2015' 4670-16' 4490 -17' 5445 -18' 5524 19' 7250 2020' 7601 км 2021' 3442км
Scott CX Comp '2012
Bianchi Celeste Puro 2002 8.42kg
Scott Araphahoe '1996


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 08:48 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Alonso Forgotten писал(а):
так, малий діаметр зірки серйозно впливає на кпд. тому сінглспідери і фіксери катають на співвідшошенні тому самому, але вибирають 52\18 замість 32\11.


Зрозуміло, що 9 зубів - не круг, а 9-кутник, до якого ще й ланц доходить зі збоченнями... Я ж не фіксер, тому його розглядаю як "зброю останнього шансу" десь докрутити кілька хвилин, коли краще так, аніж ніяк.

Все б порішалося, якщо можна було б такий агрегат взяти в аренду на пару годин і покрутити педалі. Наскільки я розумію, ніхто ще на такому не катає... Сумно. Ще спробую англомовне погуглити


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 09:02 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Докину в тему про планетарку і малі зірки

https://twentysix.ru/blog/complete/101314.html


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 09:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
"Ногам буде однаково що на 36/50, що на 30/40." Ніт. То калькулятору однаково

Яснопонятно, математика (абсолютно чітка та дуже конкретна) - зовсім мимо.

Роман Михайлюк писал(а):
До речі, наскільки я розумію, в касеті 12 швидкостей є від 2 до 3 блоків зірочок, і менші з них можна міняти. А зірки більшого розміру в касеті живуть більш ніж довго... Тобто міняєш передню, цепку і задні менші зірки. Так?

Ну знайдіть блок зірок окремо від касети.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 09:11 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
9 зубів теоретично вмикалась би досить рідко в належних умовах, тому втрати були б мінімальними, або ніякими. У мене 11-зуба майже не стерта, хоча теоретично має бути стертою більше за інші.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 10:17 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
d.lus писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
"Ногам буде однаково що на 36/50, що на 30/40." Ніт. То калькулятору однаково

Яснопонятно, математика (абсолютно чітка та дуже конкретна) - зовсім мимо.

Роман Михайлюк писал(а):
До речі, наскільки я розумію, в касеті 12 швидкостей є від 2 до 3 блоків зірочок, і менші з них можна міняти. А зірки більшого розміру в касеті живуть більш ніж довго... Тобто міняєш передню, цепку і задні менші зірки. Так?

Ну знайдіть блок зірок окремо від касети.


"
d.lus писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
"Ногам буде однаково що на 36/50, що на 30/40." Ніт. То калькулятору однаково

Яснопонятно, математика (абсолютно чітка та дуже конкретна) - зовсім мимо." - наступним реченням я пояснив, чому саме. Але Вам захотілося виривати слова з контексту? Даруйте, не буду повторювати по кілька раз то саме.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 11:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
наступним реченням я пояснив, чому саме. Але Вам захотілося виривати слова з контексту? Даруйте, не буду повторювати по кілька раз то саме.

Бо ваші ноги не відчують +- 100г ваги (навіть якщо та економія там і буде в результаті).
Те, що вам хочеться позбутися деяких детальок - розумію. Але не треба плутати це бажання (нерідко ірраціональне, але ж "хочу - гірше, ніж треба") з фактичною механікою і намагатись виправдати його "ноги відчують".

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 12:20 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
d.lus писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
наступним реченням я пояснив, чому саме. Але Вам захотілося виривати слова з контексту? Даруйте, не буду повторювати по кілька раз то саме.

Бо ваші ноги не відчують +- 100г ваги (навіть якщо та економія там і буде в результаті).
Те, що вам хочеться позбутися деяких детальок - розумію. Але не треба плутати це бажання (нерідко ірраціональне, але ж "хочу - гірше, ніж треба") з фактичною механікою і намагатись виправдати його "ноги відчують".


Це вже ближче. Так, думаю, що більшою частиною питання "переходу в іншу релігію" продиктувалося трендом. Якби не купив байк дружині - то і не задумався б про те, що в 27 передачах щось не так, бо сприймав їх як даність.

А от що відчують ноги (окрім 200 грамів економії для ЧСВ) - так це більш френдлі переключення передач. Бо "по гарячому" рвати передні зірки - те ще задоволення, іноді вийде, іноді ні, а може й ланц скрутити. Ця проблема дійсно є, і тут нема що про що сперечатися.

От про що дійсно я не знаю - чи не налечу замість одних проблем на інші, ще й вклавши немалі гроші. На жаль, ніщо так не проясняє голову, як наступання на граблі)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 13:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Це вже ближче. Так, думаю, що більшою частиною питання "переходу в іншу релігію" продиктувалося трендом. Якби не купив байк дружині - то і не задумався б про те, що в 27 передачах щось не так, бо сприймав їх як даність.

А от що відчують ноги (окрім 200 грамів економії для ЧСВ) - так це більш френдлі переключення передач. Бо "по гарячому" рвати передні зірки - те ще задоволення, іноді вийде, іноді ні, а може й ланц скрутити. Ця проблема дійсно є, і тут нема що про що сперечатися.

От про що дійсно я не знаю - чи не налечу замість одних проблем на інші, ще й вклавши немалі гроші. На жаль, ніщо так не проясняє голову, як наступання на граблі)

О тепер все стало по своїх місцях :)

З власного досвіду на 1х9 (38/11-34) та 1х11 (40/11-40):
- 1х - це компроміс;
- весь діапазон перемикається однаково приємно;
- на крайніх зірках чутно перекос ланцюга;
- важливо "неправильний" чейнлайн: касета має бути трохи зміщена до центру велосипеда від ідеального чейнлайна аби ланцюг не чіплявся за більшу сусідню зірку (в заводських 1х системах це продумано з заводу).
- налаштування перемикача (та й усі з'єднання) має бути значно точнішим, аніж на х9;
- дружина на 1х9 (38/11-40) після 3х7 перестала плутатись з "що куди перемкнути".

Діапазон: розрахуйте необхідний вам самостійно. Які найнижча та найвища передачі вам реально потрібні?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 13:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 271
Изображения: 1
Город: г. Харьков
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:22.05.2011
В этом году перешел на 1х11 спереди 36 сзади 10-42
думал про 46 сзади но по совету механика, поставил 10-42, не жалею крайне редко включаю самые крайние звезды, коефициент вышел от 0.85 - 3.6 за глаза хватает для езды и по городу и по лесу и по пересеченке с горками
Как по мне, не стоит горячиться и переходить сразу в крайность с 9-50,

_________________
Купить велочехлы, ветровки и велоаксессуары http://velobags.com.ua
конт. тел КС 0963901820 МТС 0952506380


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 13:25 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Дякую Katucha і d.lus за Ваші зауваження. Буду думати, зайвих грошей нема, та й дурниць не хочу робити. Поекспериментую на початок з байком дружини, куди я поставив десятку 36х11-46, лиш одна біда - там рама Ес-ка, буду як інвалід педалити. Але хоч щось)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 02:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 150
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:02.01.2010
Катаю на 27.5 колесах, попереду - 42Т сингл, позаду - касета 11-46 на 9 зірок. Моя вага приблизно 100кг, ще й хромолевий велосипед - приблизно 12.5кг.

Так, перехід між зірками дуже різкий, але це виключно питання звички, я вважаю. А так.. для міста та передмістя таких характеристик персонально мені вдосталь, заїхати можу у будь яку круту гору, кут нахилу якої мене не перевертає. Касета - Sunrace.

_________________
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 11:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 1010
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:13.01.2007
Мне кажется, что китайская 12х кассета массой в 388 грамм сделана из фольги и ее надо будет менять раз в месяц

_________________
Черный
Синий


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 12:12 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
коэффициента 0.8 (на 26х колёсах) хватает практически везде,
иногда проскакивает мысль, вот бы 0.75-0.7 , но таких случаев
десяток за год.
В Харькове (по асфальту), нет таких подъёмов чтоб втыкать даже
1/3, бывает в лесу какой нибудь тягун да с песком где нужено 1/1,
но то от лени. Тут еще играет роль физуха и техника, жене хоть
0.5 поставь, будет идти пешком.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.076s | 26 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'