| велостанок |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 09:55 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
...........


Последний раз редактировалось Elk 2 20.03.2020 10:04, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 09:58 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Aleksei Dmytren писал(а):
Так совпало, что у меня есть три системы FSA Vero. Дабл с алю звездами, дабл и трипл со стальными. Так я не поленился пойти приложить циркуль. Алю 3,2мм, сталь 2,1
если взять совсем спортивную ультегра, то я переживаю, если такую звезду сделать стальной.
Изображение

Ну так це тому що алюміній навіть товстіший не може перевершити за пробігом сталь. І це підтверджує мою думку. Чи ти вважаєш, що найтвердіший алюмінієвий сплав перевершує за твердістю ідеальну за твердістю сталь? Мені здається, що сперечатися з цього питання не серйозно.
І до речі, ми сильно віддалилися від теми.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 10:12 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
andr писал(а):
Чому це так? Тому що крім матеріалу важливо те, як зроблено раму. Важлива її конструкція.
Нам з братом за багато років вдалося отримати на алюмінієвих рамах удвічі менше тріщин від утоми металу, ніж на сталевих, хоча на алюмінієвих їздили більше.

Порівнювати рами не дуже коректно, бо сталева була просто із труб, а алюміній можливо батований. Сталева рама такої ж міцності буде дорожча і важча.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 10:12 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Пробіг у алю і у стальних великих зірок приблизно однаковий. Проте алю легше - ради цього і ставлять їх. Ваш експеримент щодо тривалості - відносний, писав вище. Слабкість алю компенсується його товщиною, це приблизно півтора рази.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 10:26 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
andr писал(а):
Алюміній накопичує, сталь теж накопичує, але інакше. Сопромат складна штука. Якщо ж казати просто, то у популярних велосипедних статтях в основному написана єресь, і її транслюють усі охочі, бо ця єресь гранично проста й не вимагає від слухача ніяких знань чи здорового глузду.
А при здоровому глузді можна згадати хоча б алюмінієві зварні рами мотоциклів, алюмінієві суперкари, алюмінієві літаки з вертольотами та дійсно безсмертні алюмінієві шатуни, виноси, керма чи підсідели на звичайних велосипедах.

Так напиши з теоретичними викладками. Значить, мова має йти не про міцність сталі і найкращих алюмінієвих сплавів, а про природу накопичення втоми у них: які там будуть якісні відмінності. Це ж можна сказати словами. Якщо треба формули і графіки їх. Для нас користувачів цікавить саме остаточний вердикт. Я написав, що алюміній накопичує втому від найменших навантажень, а сталь після якоїсь границі навантаження накопичує, а до тієї границі не накопичує. Це треба заперечити або підтвердити. Ясно, що можна зляпати сталеву праму, що вона буде нікчемна, а алюмінієва батована і набагато довговічніша.

Щодо вічних алюмінієвих шатунів. Зараз для мене це актуальне питання. Проїхав на алюмінієвих більше 70 тисяч км. Питання у тому чи доведеться їх міняти, при тому що Q-фактор у них непоганий і міняти не хотілося б. А минула рама алюмінієва не найгірша і не найкраща проїхала у мене 31 тисячу, лопнуло перо я заварював декілька разів і проїздив до 44 тисяч.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 11:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
june писал(а):
Так напиши з теоретичними викладками. Значить, мова має йти не про міцність сталі і найкращих алюмінієвих сплавів, а про природу накопичення втоми у них: які там будуть якісні відмінності. Це ж можна сказати словами. Якщо треба формули і графіки їх. Для нас користувачів цікавить саме остаточний вердикт.

Вас не переконав експеримент Деймона Рінарда та EFBE, коли на стендах трусили різні рами, доки вони не зламаються? Замовте у EFBE більше даних. Між іншим, вони час від часу публікують результати тестів безплатно. Жодного разу у їхніх публікаціях сталеві рами не були нагорі списку найвитриваліших.
Читайте науково-популярні статті. В англомовному інеті, окрім непотребу (такого ж, якого повно у нас), є багато корисного.

https://www.cyclingabout.com/frame-mate ... s-titanium
"Steel and titanium frames have a ‘fatigue limit’ below which a repeated load (frame flex) can be applied an infinite amount of times without causing failure. Aluminium, on the other hand, has no fatigue limit, meaning that it will eventually fail after enough load cycles. Although the lack of fatigue strength in aluminium frames seems alarming, they are engineered to be three or more times stronger than a steel frame, easily withstanding the stresses of bicycle touring. In summary, a well-designed frame of any material won’t be affected by fatigue".
Себто:
"Хоча відсутність порогу витривалості у алюмінієвих рам здається тривожною, вони спроектовані таким чином, щоб бути у три чи й більше разів міцнішими за сталеві рами, а тому легко витримують навантаження від катання. Отже, добре продуманій рамі з будь-якого сплаву не будуть притаманні поломки від втоми матеріалу".

http://www.thetallcyclist.com/2016/09/t ... nd-butting

https://mechanicalelements.com/comparis ... num-part-2

http://silver.neep.wisc.edu/~lakes/VE.html


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 17:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
june писал(а):
То Ви справді вважаєте, що болти із алюмінію таки будуть надійніші за сталеві? :smile: Титанові краще я не проти, проте дорогі. Тут не треба бути спецом із сопромату, щоб це знати. Так само і про алюмінієві зірки - вони менш тверді це ж ясно, як божий день і зношуються не менше як у 1,5 раза швидше.

1. Алюмінієві сплави втричі легші за сталь. Тому з алюмінію можна зробити раму з трубами більшого діаметру (oversize), ніж у сталевої рами. Більший діаметр - більші перерізи - менші напруження у матеріалі під навантаженням. Така оверсайз-рама (якщо добре спроектована та добре зроблена) буде міцнішою за сталеву, витривалішою за неї та все одно легшою. Це й показав дослід Рінарда та EFBE.
2. Про болти. Приміром, десь у конструкції є сталевий болт М6. Ви ніяк не втулите замість нього оверсайз-болт (скажімо, М10) з алюмінієвого сплаву, якщо не збільшите кріпильні отвори у виробі. Але таке найчастіше неможливо, бо це послабить виріб.
3. Про зірки. Міцність та твердість - зовсім різні речі. Десь як вологість повітря та температура. Міцні об'єкти можуть мати низьку твердісь. Скажімо, вуглепластик дуже міцний, але за твердістю він як пластмаса.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 17:46 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
andr
Дякую. Це усе мені відомо. Останнє повідомлення маю на увазі.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 17:57 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
В мене знайомий років із 20, а може й більше, використовує передню алюмінієву зірку на 51 зуб, зроблену колись на замовлення. Він досі не зміг її зносити. Ролики ланцюга утворюють наклеп. Суммарно, може проїхав понад 100 тисяч, скільки саме на цій зірці - невідомо.
Звісно, якщо шкрябати напилком алюміній та сталь - то алюміній шкрябається легше.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 18:01 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Це дивно.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 18:05 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Так, може тому що переважно шосе, може тому що вмикає її не "дуже часто" - але досі стоїть жива.

п.с.Я сталеву передню за одну зиму колись "циркуляркою" зробив. Але то був "перший досвід".


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 18:29 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Elk 2 писал(а):
Так, може тому що переважно шосе, може тому що вмикає її не "дуже часто" - але досі стоїть жива.

п.с.Я сталеву передню за одну зиму колись "циркуляркою" зробив. Але то був "перший досвід".


Я ось намагаюсь навпаки на великій їздити. Поставив передостанню восьму (чи другу) на 23 і получається 48/23, тож можна використовувати, хоча і з перекосом великим, але на 22-25 км/год - це дуже зручно. Коли я спробував зняти цю зірку (поставив замість 23-тої 30-ту), то було дуже неприємно скидати кожного разу на середню зірку. А так їду по шосе на великій зірці, навіть коли на погорб заїхати.

Попри це, середня зірка завжди перша виходить з ладу.

До речі, небезпека перекосів перебільшена.

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 20.03.2020 18:37, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 18:37 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Так, я коли переважно на передній їздив - то й швидко зносив. Потім від такого відмовився. Думаю, причина перекошення ланцюга, хоча більш ніж до середини касети старався не доходити. Плюс пісок у лісі та зима своє зробили.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 18:39 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Насправді, шкідливість перекосу перебільшена. Була колись стаття. Там ККД падає максимум на 2%. Ті ж самі десь цифри, що і при скиданні на передню більш малу зірку. Тому що чим менше зубців бере участь у передачі, тим менше буде ККД.

Ну, не буду нікого переконувати, бо та стаття не знаю зараз де. В одному журналі здається про веломобілі.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.03.2020 18:43 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
june писал(а):
Насправді, шкідливість перекосу перебільшена. Була колись стаття. Там ККД падає максимум на 2%. Ті ж самі десь цифри, що і при скиданні на передню більш малу зірку. Тому що чим менше зубців бере участь у передачі, тим менше буде ККД.


Так і є...перебільшена...
...зараз, коли мода спереду на одну, стало актуальним про це говорити. Раніше в усіх методичках застерігалося уникати перекосів. Але зараз і ланцюги гнучкіші, тобто більш здатні до перекосів. А от наскільки саме - невідомо. Бо вигода є більше продати...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.097s | 26 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'