| https://veliki.com.ua/bikes/filter=topsale:yes/ |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 12:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
PlusOdyn писал(а):
...є не цілком зручним у повністю контактному (ногу потрібно заводити ззаду)

Як же шосери з цим живуть?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 12:27 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Із тукліпсами якось дехто живе - не помирає)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 12:57 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
У SPD встібання в будь-якому випадку йде ззаду вперед. В чому проблема, що педаль висить вертикально?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 13:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
d.lus писал(а):
PlusOdyn писал(а):
...є не цілком зручним у повністю контактному (ногу потрібно заводити ззаду)

Як же шосери з цим живуть?

Шосери трекстендять. Або їздять на червоне - ті що не вміють трекстендити.
Шосери роблять багато "специфічних" речей, та й вщібання шосера постійно однакове і якісь зміни цього алгоритму специфікою ареалу не передбачаються. СХ ж наче на асфальтових контактах не катають (хіба вже біда чорна).

d.lus писал(а):
У SPD встібання в будь-якому випадку йде ззаду вперед. В чому проблема, що педаль висить вертикально?

При вщібуванні в "болотах", або в апхіл не завше є можливість підвести ногу одразу "правильно". Часто для продовження подальшого руху у таких умовах має значення буквально кілька градусів храповика задньої втулки.
При різкому старті із положення "одна нога на землі", а відповідно швидкому обертанні шатунів, півконтактна педаль не завше встигає бути у вертикальному положенні, оскільки опір підшипників, навіть якісних, або розношених, в стані коли шатуни в русі, може бути більшим ніж момент інерції тіла педалі без впливу на неї ноги ровериста.

Зважаючи із фото на аватарі ТС у нього роверко від тих же "підприємців", що і у мене, ймовірно він на ньому з'їжджає з асфальту. А ще була мова про бревети, а там бувають такі стани, коли бракує сил сидіти на сідлі, не те що втрапити ногою до педалі.


UPD:
Хотів було запропонувати за кілька годин зустрітися (оскільки я в Києві наразі) та провести досліди, але натрапив на Ваш же пост:

d.lus писал(а):
Дозвольте відзвітувати про ES600 за підсумками літа.
...
3. Та, все ж, встібання не таке безтурботне, як на двосторонніх (в порівнянні з 520), оскільки потрібно приділити півсекунди уваги положенню педалі. У 520 просто сліпо тицькав ногою в педаль і якось воно там щось щолкало.
...


Ну але можемо накотити після 16-ї (якщо нарада не затягнеться). Я в районі Голосієво, можу під'їхати в радіусі 30 км. :wink:

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 13:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
d.lus писал(а):
tifo писал(а):
Опорні площадки замка вищі за платформу - тож стоїть нога на тих площадках.
По нормальному рамка трохи вище повинна бути адже підошва вигнута трохи вгору.

Порівняй з ES600

Це взагалі якесь непорозуміння. Який сенс замка лише з одного боку та відсутності площадки з іншого?
27гр економії ваги?

Ця тема про напівконтакти з площадками.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 13:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
PlusOdyn писал(а):
tifo писал(а):
Значить вщібаєшся рухом вперед, нагадали. Звичайні контакти зрівноважені і тому не змінюють свого положення відносно шатуна при обертанні шатуна, відповідно завчений рух при вщібанні після зупинки, якщо вищібнув одну ногу - наступив практично вертикально ділянкою шипа/трохи ближче досередини, педаль обертається на своїй осі автоматично забезпечуючи найбільш стабільне із можливого положення відносно підошви, при наступних обертах дещо змістив стопу назад, зачепився переднім краєш шипа за замок і вщібнувся наступним "наступом" стопи (однокореневе комбо))) на педаль.
При наприклад старті зі світлофора, якщо нога звикла вдасне до контактного руху, а взуття саме зараз - звичайне - постійно наступаєш на замок, після чого перекручуєш ногою педальна безконтактні сторону.

Може я щось неправильно роблю, хоча це маловірогідно, але я веду ногу зверху вниз-вперед, при цьому, якщо педаль не горизонтальна, носок її автоматично ставить в горизонталь та встібається все. Я не вчу та не запам'ятовую положення педалі та шатунів, коли треба встібатись - стандартним рухом я встібаюсь завжди, в якому б положенні педаль не була. Звичайно ж в сліпу.
Тому і кажу, що різниці нема.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 13:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Гадаю треба провести досліди із відеофіксацією із подальшим аналізом руху стопи різних роверистів.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 14:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
PlusOdyn писал(а):
UPD:
Хотів було запропонувати за кілька годин зустрітися (оскільки я в Києві наразі) та провести досліди, але натрапив на Ваш же пост:
....
Ну але можемо накотити після 16-ї (якщо нарада не затягнеться). Я в районі Голосієво, можу під'їхати в радіусі 30 км. :wink:

Не відмовляюсь від своїх же слів, вони й досі актуальні, хоча й в меншій мірі - педальки стали значно легше і швидше займати вертикальне положення, встібання більш сліпе. Встібання в "чистокровний" двосторонній SPD простіше - досі з цим згоден.

Але ж мова йшла і комент був про "ногу потрібно заводити ззаду". Так у будь-якого SPD її потрібно заводити ззаду.

Я-то тут, але у мене ремонт в розпалі і останнім часом я більше на 4 колесах, ніж на двох :(

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 14:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
PlusOdyn писал(а):
Гадаю треба провести досліди із відеофіксацією із подальшим аналізом руху стопи різних роверистів.

Тобі треба - роби.

Я вже все сказав - встібаюсь одним рухом всліпу в будь-якому положенні педалі й відповідно напівконтакти нічого не зміюють.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.08.2020 15:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
tifo писал(а):
PlusOdyn писал(а):
Гадаю треба провести досліди із відеофіксацією із подальшим аналізом руху стопи різних роверистів.

Тобі треба - роби.

Буде нагода - проведу дані досліди. Можливо, за наявності натхнення, навіть надам Вам результати цих дослідів для ознайомлення.
Б
Доречі, буду в Харкові наступного тижня, як раптом. Біля найвищої в околиці димової труби. правда без роверка.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.08.2020 03:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 50
Изображения: 2
Город: Украина
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:19.08.2018
У мене педалі теж завжди стають у таке положення
Вложение:
t8000.jpeg
t8000.jpeg [ 406.64 КБ | Просмотров: 752 ]


Проблеми з тим, щоб встібнутися ніколи не було. Фактично у мене все відбувається так, як відписав tifo.
Якщо хочеш їхати на платформі - педаль доводиться штучно провертати до платформи.

tifo писал(а):
Може я щось неправильно роблю, хоча це маловірогідно, але я веду ногу зверху вниз-вперед, при цьому, якщо педаль не горизонтальна, носок її автоматично ставить в горизонталь та встібається все. Я не вчу та не запам'ятовую положення педалі та шатунів, коли треба встібатись - стандартним рухом я встібаюсь завжди, в якому б положенні педаль не була. Звичайно ж в сліпу.
Тому і кажу, що різниці нема.

+1

Але у мене більш цивільно/бреветний юзкейс. Не МТБ.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.08.2020 09:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Доречі, на цьому фото добре видно, на чому ж стоїть нога - виключно на замку, бо рамка не потерта.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.099s | 25 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'