| велосипед черкассы |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 20:34 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Власне цікавить питання чому передні перемикачі роблять з тягою із менших зірок у бік більших, а не навпаки? Навпаки - було б набагато безпечніше! Що я маю на увазі... Якщо б передній перемикач у нейтральному положенні (тобто з нерозтягеною пружиною) знаходився б на великій зірці, то не інсувало б небезпеки зіскоку ланцюгу на менші зірки під час силового педалювання і відповідно невідповідності прикладеного зусилля педалювання гонщиком до провалу крутячого моменту під час цієї пригоди, що може стати фатальною. Навпаки, при зіскоку ланцюгу на ліві великі зірки небезпека аварії практично зникла би. До речі, відсутність небезпеки зіскоку ланцюгу називають однією із переваг однозіркових шатунів. Дивно чому досі я не чув, щоб хтось вказував на цю проблему і її вирішення зміною конструкції.

Можливо варто втілити цей задум у життя фахівцям у велосипедній інженерії і бізнесі. Чи можливо питання вже давно вирішено, а я не в курсі справи. Так чи інакше мені цікаво. Таку конструкцію можна назвати премикач зі зворотньою тягою.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 20:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 3825
Изображения: 1
Город: Cro-Moly
Пол: Не указан
Зарегистрирован:11.11.2008
june писал(а):
Власне цікавить питання чому передні перемикачі роблять з тягою із менших зірок у бік більших, а не навпаки?

тому що стартують з маленьких зірок.
june писал(а):
Якщо б передній перемикач у нейтральному положенні (тобто з нерозтягеною пружиною) знаходився б на великій зірці, то не інсувало б небезпеки зіскоку ланцюгу на менші зірки під час силового педалювання

а хіба така небезпека існує? А може вся справа в манетці?

_________________
не покупайте PRIDE, ибо это гавно!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 21:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 3201
Изображения: 48
Город: степь
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.02.2012
Цепь всё-равно будет падать ВНИЗ. Падать вверх она не сможет.

_________________
No gods, no masters


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 21:44 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Мені здається, що не буде, адже його підтримуватиме перемикач. Ланцюг спадає разом з рамкою перемикача. Якщо у моєму варіанті конструкції наприклад розірветься трос перемикання у положенні на малій зірці, то перемикач під дією пружини закине ланцюг на велику зірку і я не бачу тут особливої небезпеки. А ось коли при нинішній конструкції порветься трос перемикання або трос зіскочить із затискача у спринтера на фініші... До речі цікаво, мабуть у професійних спортсменів таке трапляється рідко, бо механіки за цим пильнують. Інша справа коли трос не міняють перед кожним виїздом і не оглядають. Так чи інакше мене це все дивує :shock:

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 28.04.2019 21:48, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 21:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Тупо тому, що тягнути на більшу зірку важче, ніж звалювати на нижчу. Тому на більшу тягнеш ти, на меншу пружина.
Були ж перемикачі, що працювали "навпаки" - фігово працювали під навантаженням та в говнах, не прижились.


Але нащо тут про це триндіти? Навіть якщо вирішемо, що краще навпаки - далі що?


Последний раз редактировалось tifo 28.04.2019 21:47, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 21:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
june писал(а):
Навпаки, при зіскоку ланцюгу на ліві великі зірки небезпека аварії практично зникла би.

Можливо варто втілити цей задум у життя фахівцям у велосипедній інженерії і бізнесі.

Змінити закони фізики як інженерам, так і бізнесменам, буде... непросто :)

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 21:52 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
tifo писал(а):
Були ж перемикачі, що працювали "навпаки" - фігово працювали під навантаженням та в говнах, не прижились.

Здається це були задні перемикачі і схема тяги там була: скидування на менші зірки натягуванням, а закидування на більші - пружиною, що призводило до ще однієї проблеми - можна було вбитися не лише через конструкцію переднього перемикача, а ще і заднього.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 22:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 3825
Изображения: 1
Город: Cro-Moly
Пол: Не указан
Зарегистрирован:11.11.2008
june писал(а):
що призводило до ще однієї проблеми - можна було вбитися не лише через конструкцію переднього перемикача, а ще і заднього.

а що, перемикання на м'якшу передачу загрожую здоров'ю?

_________________
не покупайте PRIDE, ибо это гавно!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 22:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 4340
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
june писал(а):
tifo писал(а):
Були ж перемикачі, що працювали "навпаки" - фігово працювали під навантаженням та в говнах, не прижились.

Здається це були задні перемикачі і схема тяги там була: скидування на менші зірки натягуванням, а закидування на більші - пружиною, що призводило до ще однієї проблеми - можна було вбитися не лише через конструкцію переднього перемикача, а ще і заднього.

І передні такі були, і "однакові" були, коли й вниз, і вгору однаково закидується - все не прижилось.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 22:22 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Це тому що спорт диктує моду і це ідіотизм... Треба розуміти, що спорт і реальна дорожня обстановка - різні речі. Дуже часто буває, що спринтери летять шкереберть на фініші саме під час силового педалювання, але поряд з ними принаймі немає вантажівки на сусідній смузі...

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 22:36 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Переделать свой переключатель несложно. Нужно заменить пружину, а трос подвести с другой стороны. После испытаний разделить радость новых знаний с форумчанами.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 22:39 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Ага, я не врахував, що стартувати треба з малої зірки спереду і у цьому є сенс. А якщо тримати рамку на малій зірці і відповідно пружина буде розтягнена - пружина досить швидко зіпсується під час стоянок - це правда. Проте це звісно не надто вагома перевага, тут можна щось придумати...

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 22:41 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Aleksei Dmytren писал(а):
Переделать свой переключатель несложно. Нужно заменить пружину, а трос подвести с другой стороны. После испытаний разделить радость новых знаний с форумчанами.

вже давно не перше квітня

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 22:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
june, у вас часто перемикач сам перемикався?

june писал(а):
А якщо тримати рамку на малій зірці і відповідно пружина буде розтягнена - пружина досить швидко зіпсується під час стоянок - це правда.

Пружини задніх перемикачів якось не дуже псуються, хоча вони постійно натягнуті.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.04.2019 23:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Цитата:
вже давно не перше квітня
так я и не предлагаю хихикать, еще раз прочитайте мое предложение, включите воображение.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 08:05 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus писал(а):
Пружини задніх перемикачів якось не дуже псуються, хоча вони постійно натягнуті.

Якщо тримати натягненими під час відстою гадаю псуватимуться швидше, хоча я не перевіряв - завжди тримаю ланцюг на малих зірках, а у цьому стані пружина розслаблена.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 08:17 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Aleksei Dmytren писал(а):
Переделать свой переключатель несложно. Нужно заменить пружину, а трос подвести с другой стороны. После испытаний разделить радость новых знаний с форумчанами.

Так, справді, якщо поміркувати над цим гадаю можна реалізувати. Проте я не маю досвіду і інструментів. Тут треба кльопки знімати і ставити заново щонайменше. Тримаю у руках шосейний перемикач... Справді, якщо переставити пружину і переробити перемикач на верхню тягу (до речі це було б мені дуже доречно), то гадаю теоретично це можна втілити.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 11:04 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Щодо бізнес-перспективи цього проекту, то гадаю по усьому Світу знайдеться покупці на цей продукт. Тим більше, якщо це буде дрібносерійне виробицтво. Потрібний лише відповідний рекламний супровід. Найголовніше не те, що це може працювати не так добре, як звичайна конструкція, а те, що ця конструкція цілком безпечна.

Рівень маркетингу у велосипедній галузі можна проілюструвати на такому прикладі: справді на задніх перемикачах розробляли у свій час зворотню схему тяги. І що цікаво, навіщо? Виявляється лише для інтуїції!.. Ну це справді зрозуміліше для новачків: якщо ти щось закидуєш із зусиллям, то це повинно підвищувати передаточне число, а не зменшувати, як є зараз. Ось так, лише для цього маркетологи ухвалювали рішення у свій час змінювати конструкцію заднього перемикача!.. А що при цьому цей перемикач стає небезпечним їх не дуже хвилювало - абсурд!

Спало на думку також і те, що механічні гальма на тросах (ну і на гідравлці також) це так само небезпечна річ і можна було б поміркувати над системою їх безпеки.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 12:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
june писал(а):
...завжди тримаю ланцюг на малих зірках, а у цьому стані пружина розслаблена.

Ні.
Вона "не так сильно натягнута".

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 12:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Йолкі. Та в чому небезпека? У тебе хоч раз перемикач сам перемикався?
Спадання ланцюга з зірки ніяк не пов'язано з тим, в який бік його рамку тягне пружина. Спадати ланцюг буде завжди вниз.

june писал(а):
Спало на думку також і те, що механічні гальма на тросах (ну і на гідравлці також) це так само небезпечна річ і можна було б поміркувати над системою їх безпеки.

Почалося... А тут вже що не так?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 15:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 503
Город: Нет, спасибо
Пол: Не указан
Зарегистрирован:16.12.2010
Троллятинкой попахивает. Переклюки- страх и ужос, механика, гидра - тоже хоть из дома не выходи. Аффтар, Вы не из фиксеров часом?

_________________
Я почему раньше такой злой был? Потому что у меня велосипеда не было. А с велосипедом я теперь ваще сотона!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 16:40 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus писал(а):
Йолкі. Та в чому небезпека? У тебе хоч раз перемикач сам перемикався?
Спадання ланцюга з зірки ніяк не пов'язано з тим, в який бік його рамку тягне пружина. Спадати ланцюг буде завжди вниз.

Перемикався.
Тобі потрібно усе пояснити чи що? Ланцюг іде за рамкою!

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 29.04.2019 17:26, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 17:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 3825
Изображения: 1
Город: Cro-Moly
Пол: Не указан
Зарегистрирован:11.11.2008
june писал(а):
Перемикався.

що було причиною? Порваний трос? Пустила манетка?

Що сталося далі? Нога провалилась, і стопа злетіла з педалі?

_________________
не покупайте PRIDE, ибо это гавно!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 17:26 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Rost писал(а):
june писал(а):
Перемикався.

що було причиною? Порваний трос? Пустила манетка?

Що сталося далі? Нога провалилась, і стопа злетіла з педалі?


Перший раз зношена манетка і велика зірка - відбулося неповне перемикання.
Другий раз - манетка нова, зірка гарна, але ослабився трос. Дома я трос підтягнув регулятором - шосейний інлайнерний регулятор.

Такого щоб трос рвався саме під час спринтерського педалювання на ногах нащастя не було, але ймовірність така звісно завжди є. І я дивуюсь чому до цього так легковажно ставляться. Фактично при ставанні на ноги при спринті на дорозі з дорожнім рухом ваше життя висить на цьому тросі. Звісно воно висить і на гальмівних тросах також, але там трос хоча б товстіший і є страховка заднім гальмом, якщо порветься передній трос.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 17:31 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus писал(а):
Почалося... А тут вже що не так?

Може порватися трос чи відмовити гідравліка.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 17:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
june писал(а):
Перший раз зношена манетка і велика зірка - відбулося неповне перемикання.
Другий раз - манетка нова, зірка гарна, але ослабився трос.

Отже, мала місце несправність, а не самовільне перемикання.

june писал(а):
Може порватися трос чи відмовити гідравліка.

Може. І у автомобіля може відмовити гідравліка. І у автобуса та поїзда пневматика. І літак розгерметизуватися може.
То що ви пропонуєте? Від тросів відмовитись, від гідравліки відмовитись. Ногами по асфальту? Бо ж ланцюг на фіксі теж може порватися.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 18:27 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus писал(а):
Може. І у автомобіля може відмовити гідравліка. І у автобуса та поїзда пневматика. І літак розгерметизуватися може.
То що ви пропонуєте? Від тросів відмовитись, від гідравліки відмовитись. Ногами по асфальту? Бо ж ланцюг на фіксі теж може порватися.


Нічого не пропоную по гальмам. Але пропоную щодо переднього перемикача. Була думка про активацію автоматичного затискання колодок на випадок розриву чи ослаблення тросу, але гальмування може бути іще небезпечнішим, ніж відмова гальм, тому поки що це прозлядаю у якості дурниці. Про перемикач - цілком варта уваги ідея.

Тема вичерпана. Кому цікаво, пишіть, будь-ласка за темою.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 18:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 3825
Изображения: 1
Город: Cro-Moly
Пол: Не указан
Зарегистрирован:11.11.2008
june
дивіться. Вся проблема яка може виникнути, пов'язана виключно з неякісним налаштуванням обладнання. Слід зауважити, що шосейні манетки на передні зірки мають в своїй конструкції проміжні щолчки, а вони на храповику менші ніж основні. Тобто виробник не боїться так робити, бо при належному обслуговуванні там нічого не має злітати.

_________________
не покупайте PRIDE, ибо это гавно!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 18:40 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Є усадка троса зрештою. З часом трос ослобляється і його треба підтягувати. Так, справді, після кожного етапу велогонки думаю механіки міняють троси, підтягують колеса і т.д. Але це спорт, а не повсякденна їзда. Перед кожним виїздом треба перевіряти велосипед, але трос все одно може порватися. Можна звісно через кожні три дні міняти трос і приділяти вашому двоколісному другу кожен день по годині техобслуговування...

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 19:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
На ежедневном велосипеде в тросе переднего переключателя у меня уже второй год не хватает трех жил. Мне его лень менять. И он все никак не порвется.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 19:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
june писал(а):
Є усадка троса зрештою. З часом трос ослобляється і його треба підтягувати.

Це з яким часом? Раз на... рік?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 19:36 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Десь тижні, тиждень-два мабуть. Потім підтягую. А міняю передній трос десь раз на два місяці.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 20:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Тросик за 45_80грн решит ваши проблемы. Алигатор, алхонга, шимано, жагвайр. Полированная нерж.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 21:03 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Aleksei Dmytren писал(а):
Тросик за 45_80грн решит ваши проблемы. Алигатор, алхонга, шимано, жагвайр. Полированная нерж.

Дякую за пораду. Проблем немає. Не має значення який тросик, я у дощ не їзжу. Полірована нержавійка на задньому перемикачі проходила 4 місяці.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 22:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
june
А у меня ходит пока руки не зачешутся сделать уже хоть что-нибудь. Обычно это происходит после третьей покупки тросиков "на всякий случай". Вот на этом фото весной 18года Деор, и он был снят как только потеплело. Трос заднего был заменен, переднего - нет (повторю, что он имеет минус три жилы). И я не могу сказать, что скоро буду туда лазить.
Изображение

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 22:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 503
Город: Нет, спасибо
Пол: Не указан
Зарегистрирован:16.12.2010
Aleksei Dmytren
Не надо, не разрушай шизофреническую идиллическую картинку в сознании автора, в которой тросики есмь вселенское зло и подлежат экзорцизму через eTap. А то я контрольным вспомню судьбу своего M580 c той самой ужасающей обратной тягой, который с 2005 года жил на натурально горном подвесе, а теперь - на снегоговноходе-фэте. Ни единого разрыва, но автор, боюсь, не поверит :)

_________________
Я почему раньше такой злой был? Потому что у меня велосипеда не было. А с велосипедом я теперь ваще сотона!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.04.2019 23:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Шайтаныч писал(а):
...картинку в сознании автора, в которой тросики есмь вселенское зло и подлежат экзорцизму через eTap

etap разом з di2 - зло не менше. Щось десь дротик переклинить чи радіоперешкода - і все, хана ))
А ще кабіни ліфтів висять на тросах (поодинокі Otis gen 2 через свою поодинокість на статистику не впливають) :shock:

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 00:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 503
Город: Нет, спасибо
Пол: Не указан
Зарегистрирован:16.12.2010
d.lus
И пральна! Все на борьбу с подлыми тросами! Отличная от маразма идея для стартапа, кстати : даже если избавить лифты от клятых тросов безопасно не выйдет, всегда можно вывернуться, предложив страждущим suicide edition :)

_________________
Я почему раньше такой злой был? Потому что у меня велосипеда не было. А с велосипедом я теперь ваще сотона!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 09:05 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Если "по району" и за пивком в магазик гонять, то тема может и не вызвать ажиотаж. А если по холмам и 10 тысяч в год, то может и заинтересовать целевую аудиторию.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 09:24 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus писал(а):
А ще кабіни ліфтів висять на тросах (поодинокі Otis gen 2 через свою поодинокість на статистику не впливають) :shock:

Я не дуже обізнаний у системі безпеки ліфтів, але гадаю там є страховочних трос, який мабуть знаходиться у ненатягненому стані. Якщо перерветься основний трос, то ліфт повисне на страховочному. Ну і там є система уловлювачів. Тим не менше, трапляється, що ліфти чомусь падають.

Маємо небезпеку обриву ліфта, і за твоєю логікою, якщо така небезпека інсує, то варто додати ще одну небезпеку, пов'язану з тросом переднього перемикача.

А ось інший допусувач схоже зовсім не розуміє про що йдеться і думає, що я пропоную взагалі позбавитися тросів ))) - саме той випадок, коли бажання написати чогось феєричне значно переважає над бажанням проаналізувати про що йдеться у темі ))).

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 10:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Шайтаныч писал(а):
И пральна! Все на борьбу с подлыми тросами! Отличная от маразма идея для стартапа, кстати : даже если избавить лифты от клятых тросов безопасно не выйдет, всегда можно вывернуться, предложив страждущим suicide edition :)

Просто треба ОТ ПРЯМ ЗАРАЗ замінити абсолютно всі ліфти на Otis gen 2 або аналоги.
Тільки не казати параноїкам, що у них замість сталевих тросів тепер композитні ремені :-P

june писал(а):
Я не дуже обізнаний у системі безпеки ліфтів, але гадаю там є страховочних трос, який мабуть знаходиться у ненатягненому стані. Якщо перерветься основний трос, то ліфт повисне на страховочному.

Немає. Всі троси ліфта мають бути рівномірно натягнуті.

june писал(а):
Тим не менше, трапляється, що ліфти чомусь падають.

Через незадовільний технічний стан та недостатній догляд. Як і в твоїх випадках обриву троса перемикача.

june писал(а):
Маємо небезпеку обриву ліфта, і за твоєю логікою, якщо така небезпека інсує, то варто додати ще одну небезпеку, пов'язану з тросом переднього перемикача.

За моєю логікою не треба створювати проблеми там, де їх нема. Своєчасний догляд за велосипедом нейтралізує всі ці вигадані небезпеки.
За моєю логікою спроба ланцюга перескочити внаслідок технічної несправності на більшу зірку системи під час вкручування вгору з наступним заклинюванням тросу між рамкою перемикача та зіркою (така небезпека теж існує! тому пропоную відмовитись від декількох зірок спереду) несе за собою значно більшу небезпеку, аніж перемикання вниз внаслідок технічної несправності.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 11:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 503
Город: Нет, спасибо
Пол: Не указан
Зарегистрирован:16.12.2010
Аффтар, ты так часто употребляешь словосочетание "перетрётся\порвётся трос", что подозревать в сей теме здравый другой смысл, увы, не получается. Всё остальное- теоретизирования на предмет изменения конструкции переклюка, дабы быть не как у всех, мечты об осчастливливании своей мелкосерийной разработкой всего мира, прочие перлы- вторично, во главе угла лежит страх, что когда-нибудь эта плетёная шлифованная сволочь внезапно, во время сверхмощного спринта, тебя подставит, и полетишь ты устраивать завалы на светофоре. Может, тебе стоит обратиться с этим к профильному специалисту?

_________________
Я почему раньше такой злой был? Потому что у меня велосипеда не было. А с велосипедом я теперь ваще сотона!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 11:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
пожалуй, отрежу еще три нитки от тросика.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 11:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 503
Город: Нет, спасибо
Пол: Не указан
Зарегистрирован:16.12.2010
Aleksei Dmytren
Лучше рамку перпера переклепать, надёжней будет :D

_________________
Я почему раньше такой злой был? Потому что у меня велосипеда не было. А с велосипедом я теперь ваще сотона!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 12:16 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Два сусіди по палаті злетілися тут, як мухи на щось і пишуть усілякі нісенітниці. Для адекватних людей пропозиція зрозуміла і тема вичерпана. А для цих двох усе лише починається... :smile:

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 12:21 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
d.lus писал(а):
За моєю логікою спроба ланцюга перескочити внаслідок технічної несправності на більшу зірку системи під час вкручування вгору з наступним заклинюванням тросу між рамкою перемикача та зіркою (така небезпека теж існує! тому пропоную відмовитись від декількох зірок спереду) несе за собою значно більшу небезпеку, аніж перемикання вниз внаслідок технічної несправності.

Провал на меншу зірку при максимальному зусиллі по рівній дорозі чи згори це набагато більша небезпека, аніж миттєве прекидання з меншої зірки на більшу зірку при танцюванні вгору.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 12:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Цитата:
миттєве прекидання з меншої зірки на більшу зірку при танцюванні вгору.
это у вашего соседа такое бывало?

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 12:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
june писал(а):
Провал на меншу зірку при максимальному зусиллі по рівній дорозі чи згори це набагато більша небезпека, аніж миттєве прекидання з меншої зірки на більшу зірку при танцюванні вгору.

Та ну?
На дорозі з активним автомобільним трафіком, в контактах, та ще й ланцюг застряг між зіркою та рамкою.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 12:36 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
june
Наверное я буду третьим.
У меня троса с рубашками стоя ягваровские, топовые в тефлоне, кажется Л3 называются.
Они отходили около 30к и намёка на неправильную работу нет, настраивается раз в сезон,
после полной переборки переключателей.
Большая часть пути у меня через лес, песок, постоянные переключения вверх/вниз
обоими переключателями.

Если клинит, а тем более рвёт троса, то нужно искать причину в рубашках, либо
они короткие, либо ржавые или поломанные. Если трос обрывает на прижимной шайбе,
то либо фаски на ней снять, либо термоусадку надеть на трос.

Произвольный перескок по звёздам, это по большей части неправильно настроено,
либо как у меня мёртвые звёзды (все) перескакивают под большой нагрузкой, типа 3/6
всем весом навалить со старта, уходит на 2ю, но это от дурости, и то она через 1/3
оборота закидывается обратно, не клинит. Да неприятно, можно навернуться, просто
не нужно забывать переключиться перед светофором.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 12:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
І мої п'ять копійок. За двадцять майже років катання та приблизно 250 тис. км тросики у мене жодного разу не рвалися навпіл та не відкручувалися. Чесно кажучи, міняю їх десь раз на рік чи й рідше. Якщо рветься, то поступово, повільно, по одній жилі, і це зразу видно, тож треба міняти. А от ланцюги рвалися разів з десять точно.
Гугл теж показує, наскільки рідко рвуться тросики, і до того ж завжди - цілком бепечно.
https://www.google.com/search?rlz=1C1CH ... V1RXoPVLds


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.04.2019 13:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
KubikV писал(а):
Наверное я буду третьим.

Щось мені здається, що тут такі всі окрім топікстартера

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.05.2019 17:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 930
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:30.07.2016
june писал(а):
Если "по району" и за пивком в магазик гонять, то тема может и не вызвать ажиотаж. А если по холмам и 10 тысяч в год, то может и заинтересовать целевую аудиторию.
Ну вот я пару лет ездил примерно столько. За 2018 год у меня около 9400 км до сентябрьского ДТП, в том числе около 4 тысяч километров нордкаповского ультрамарафона за месяц с небольшим. С холмами, с горами, с каким-никаким грузом. И среди всех мелких проблем, которые случались и подталкивали к мыслям о каких-то возможных путях совершенствования велосипеда, как-то не было того, о чём пишете Вы. ЧЯДНТ?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.05.2019 11:46 

Сообщения: 2102
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:15.04.2010
june писал(а):
Власне цікавить питання чому передні перемикачі роблять з тягою із менших зірок у бік більших, а не навпаки? Навпаки - було б набагато безпечніше! Що я маю на увазі... Якщо б передній перемикач у нейтральному положенні (тобто з нерозтягеною пружиною) знаходився б на великій зірці, то не інсувало б небезпеки зіскоку ланцюгу на менші зірки під час силового педалювання і відповідно невідповідності прикладеного зусилля педалювання гонщиком до провалу крутячого моменту під час цієї пригоди, що може стати фатальною. Навпаки, при зіскоку ланцюгу на ліві великі зірки небезпека аварії практично зникла би. До речі, відсутність небезпеки зіскоку ланцюгу називають однією із переваг однозіркових шатунів. Дивно чому досі я не чув, щоб хтось вказував на цю проблему і її вирішення зміною конструкції.

Можливо варто втілити цей задум у життя фахівцям у велосипедній інженерії і бізнесі. Чи можливо питання вже давно вирішено, а я не в курсі справи. Так чи інакше мені цікаво. Таку конструкцію можна назвати премикач зі зворотньою тягою.

Во-первых, описанная проблема соскока цепи крайне иллюзорна и может быть вызвана неисправностями, несвязанными с самим переклюком (сильно кривые звезды, убитая каретка, неисправная манетка).
Во-вторых, обратите внимание, конструктивно манетка сделана таким образом, что при нажатии до упора на рычаг переключения с большей звезды на меньшую, рамка переключателя уходит на пару миллиметров дальше той позиции, которую переключатель занимает над звездой в транспортном положении, не в момент переключения (т.е. после отпускания рычага на манетке рамка возвращается на пару миллиметров ближе к раме). Это сделано для того, чтобы облегчить переход цепи с одной звезды на другую. Если сделать переклюк с обратной тягой, то такое уже не реализуешь - а этот момент очень важен для хорошего переключения, особенно в бюджетных линейках.

Запишусь и я в список неадекватов (по мнению ТС). Обычные шлифованные тросики у меня не рвались ни разу, меняю раз в два года тупо с целью профилактики и "чё-то нажиматься чуть тяжелее стало". Из практики - порванные тросы видел на велосипедах всего в двух случаях:
1) дико изношенные и загаженные тросы и боудены, для приведения которых в движение нужны были большие усилия, на которые трос просто не рассчитан (у некоторых головки тросов отлетали и оставались внутри манетки, например). Ну и поломанные от этого манетки тоже видел.
2) ущербные китайские стальные тормозные ручки, в которых трос перетирается внутри самой ручки - в силу "конструктивных особенностей" китайского поделия. Такие ручки встречались на ашанах конца 90х-начала 2000х.
С ухоженным оборудованием уровня от Tourney в сочетании с хотя бы более-менее приличными тросами и боуденами такого не происходит. ТС, пересмотрите свой подход к обслуживанию велосипеда ;-)

_________________
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.132s | 65 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'